Az egyik első cseh, aki részletesebben leírta az új Touch Bar-os MacBook Pro-val kapcsolatos tapasztalatait, Michal Blaha. És azt kell mondani, hogy az ítélete nem túl pozitív. Végül visszaadta a legújabb Apple számítógépet, hogy maga térjen vissza a régebbi MacBook Airhez.
Fontos megemlíteni, hogy Michal Blaha ideje felét a MacBookon tölti macOS-ben, felét pedig Windowsban (Parallels-on keresztüli virtualizáció), ahol különféle fejlesztőeszközöket használ.
Csak két napig használtam az új MacBookot. A Touch Bar rávilágít a macOS és a Windows közötti alapvető különbségekre. A MacOS vezérlése billentyűparancsokkal történik, gyakorlatilag nincs szükség az Fn billentyűkre (míg Windowsban az alapvető billentyűparancsokhoz is kell). Ezért van sok értelme a Touch Bar-nak a macOS rendszeren.
(...)
Ha Windows rendszerben dolgozik, nem nélkülözheti az Fn billentyűket. Ha még többet programozunk, a Visual Studio, a különféle szerkesztők, a TotalCommander, ezek az alkalmazások mindegyike rendelkezik a leggyakoribb billentyűkombinációkkal, amelyek az Fn billentyűkre épülnek.
Blaha tökéletesen leírta a két operációs rendszer működési filozófiájának különbségét, és azt, hogy az Apple miért tudta egész könnyen megfosztani az új MacBook Pro-tól a funkcióbillentyűk egész sorát. De ha a Windows rendszerben mozog, és aktívan használja azokat Mac-en is, akkor nagy probléma adódhat funkcióbillentyűk nélkül.
A Touch Bar egy érintőfelület kijelzővel, matt, dombornyomás nélküli. Nem ad visszajelzést arról, hogy megérinti-e (és elindít egy műveletet az ujja alatt) vagy sem. Nincs haptikus visszacsatolása.
Logikus, hogy valamiféle választ várjunk, amikor az ujjunkat a Touch Bar-ra helyezzük. Jómagam az új MacBook Pro-val való első interakcióim során arra számítottam, hogy az érintőszalag valamilyen módon reagál rám. És ez főleg azért van így, mert ilyenkor más Apple termékek is hasonló módon reagálnak rám.
Figyelembe véve, hogy az Apple hol telepített már haptikus visszacsatolást, várható, hogy ez a Touch Bar jövője is, de egyelőre ez sajnos csak egy "halott" kijelző. Az iPhone 7-ben a tapintási reakció erősen addiktív és mi is régóta ismerjük például a MacBookok trackpadjeiről.
De a Touch Bar tapintási reakciója különösen azért lenne jó, mert nem kellene olyan gyakran figyelni, mit is csinálsz az ujjaddal. Most már sokszor adódhat egy meglehetősen skizofrén helyzet, amikor a Touch Bar segítségével szabályozzuk, hogy mi történik a kijelzőn, ugyanakkor legalább egy szemünkkel ellenőrizni kell, hogy igazad van-e. Megkönnyebbülés vagy érezhető visszajelzés nélkül esélye sincs tudni.
A Touch Bar nyilvánvalóan még csak az elején jár, és számíthatunk arra, hogy az Apple hardveres és szoftveres fejlesztéseket fog hozni rajta, de ahogy Michal Blaha rámutat, már most „a Touch Bar szinte zseniális a kreatív tevékenységekhez (fotók szerkesztése, munka videó)".
Ha az egyetlen ok a Touch Bar és a Windowsban való gyenge használhatóság lenne az egyetlen ok, akkor a Blahának sokkal tovább kellett volna döntenie, de sokkal több oka volt az új MacBook Pro leadásának: a három éves MacBook Air tovább bírja akkumulátora, hiányzik belőle a MagSafe, az emelkedő ár nem hoz annyival nagyobb teljesítményt és Eddig az USB-C meglehetősen zavaró. Utolsó negatív pontként a Blaha az "Apple-termékek UX inkonzisztenciájának növekedését" írja le:
– Az iPhone 7 (ami nálam van) Lightning-USB csatlakozót használ a töltéshez. Nem fogom csökkentés nélkül csatlakoztatni a MacBookhoz.
– Az iPhone 7 nem rendelkezik jack csatlakozóval, a fejhallgató pedig Lightning csatlakozóval rendelkezik. A MacBook jack csatlakozóval rendelkezik, Lightning csatlakozó nincs, az iPhone fejhallgató pedig még az adapteren keresztül sem fér bele a MacBookba. Két fejhallgatót kell viselnem, vagy a jack aljzatból a Lightning-re csökkenteni kell!
– Az Apple nem szállít teljes USB-C kábelt a MacBook Pro gyors adatátviteléhez 60 000 koronáért. 500 koronáért kell vennem egy másikat. WTF!!!
– Az Apple nem adott USB-C-Lightning kábelt sem a telefonhoz, sem a laptophoz, hogy a laptopról tölthessem az iPhone-t. WTF!!!
– Ha a MacBookot az iPhone 7 tetejére teszem, a MacBook elalszik. Azt hiszik, becsuktam a kijelzőt. Menő :-(.
– A MacBook Pro feloldása szórakoztató, ha Apple Watch-ot visel. Írhat jelszót, feloldhatja ujjlenyomattal (a Touch ID villámgyors), vagy megvárhatja, amíg az MBP feloldja az Apple Watch zárolását.
A TouchID vásárlásra is használható, sok mindenre a rendszerben, ahol jelszót kell megadni (például a Safariban mentett bejelentkezések megjelenítéséhez), de az Apple Watch nem használható erre.– Káosz a MacBook Airben (mi lesz vele?), MacBook és MacBook Pro modellsorok és teljes rejtély, hogy mi fog ezután történni. Szerintem nem tudják.
Michal Blaha nagyon találóan írja le néhány rövid pontban, hogy az Apple mennyi (legalábbis egyelőre) logikátlan döntést hozott az utóbbi időben. Sok szó esett már róla, például arról, hogy a Lightning funkcióval rendelkező iPhone 7-ről egyszerűen nem lehet fejhallgatót csatlakoztatni egyetlen MacBookhoz sem, és fordítva, dongle-t kell használni, vagy hogy nem lehet iPhone-t csatlakoztatni MacBook Pro további kábel nélkül.
De a legfontosabb talán az utolsó megjegyzés a modellsorokban uralkodó káoszról, amikor bizony nem csak Michal küzd nagy dilemmával. A legújabb gép helye egyelőre a relatíve régi Airnél marad, ami főleg a kijelzővel nem elég, hiszen, mint mindenki másnak, ők sem sejtik, mi lesz valójában a többi Apple laptoppal. A legjárhatóbb út, amelyen jó ideje én magam is jártam, a régebbi, 2015-ös MacBook Pro-ra való váltás tűnik, ami most a legjobban jön ki ár/teljesítmény arányban, de határozottan nem jó névjegy az Apple számára. ha a felhasználók alaposabban megnézik az ilyen választások után.
De mivel más Apple laptopok továbbra is bizonytalanok, nem lepődhetünk meg az ügyfeleken. Mi lesz ezután a MacBook-al - csak a 12 hüvelykes modellben marad, vagy lesz még nagyobb? A MacBook Air cseréje valóban (és logikátlan módon) egy Touch Bar nélküli MacBook Pro?
Igen, az Apple sok lépése logikátlan, de az új MacBook egyszerűen sokkal jobb, mint a régebbi modellek. Nekem is van egy MacBook Pro 2016-om Touch Bar nélkül, és nem tudom eléggé dicsérni. A 5000-ös modellnél 2015-rel magasabb áron szinte minden tekintetben jobb számítógépet kap. Az egyetlen kifogás a csatlakozókkal lehet..
Amíg gyorsak :-)
És hogy állsz az állóképességeddel? A fenti tapasztalat eléggé megrémít, hogy az új gépek sokkal kevésbé bírnának :(
8-10h, gyakorlatilag ugyanaz, mint az MB Pro 2015 hasonló specifikációkkal
egészen mást írnak a felhasználók...viszont én megvárnám az első frissítést, egyrészt két generáció újabb processzort kapnak a macbookok (állítólag a Keby lake-t kihagyva), másrészt az amoled kijelzőkről is folyik a találgatás. Én személy szerint nagyon szeretem az új Macbook Pro-t, de mint minden első termék egy új modellcsaládból, biztosan lesznek benne hibák.
Ha le szeretné cserélni a régi Airt, akkor az alap 13 hüvelykes TouchBar nélkül is remekül megteszi.
A TouchBar-os 13"-os MBP is rendben van imo és nincs sok értelme tovább várni egy évet, ha valakinek van otthon 13 2013-as és régebbi MBP, akkor érdemes még ma frissíteni.
Óvatosabb vagyok a 15 hüvelykes modellel kapcsolatban, ésszerű konfigurációban 3500 dollárba kerül, és lehet, hogy várok egy-két évet, hogy megnézzem, milyen lesz a felhasználói élmény.
Az alap 13"-os Macbook rendben van, de nekem úgy tűnik, hogy a felesleges 7k-hoz eléggé levágták a processzort, teljesítmény szempontjából, de lehet, hogy tévedek.
Ami megrémít, az az a tény, hogy a wiki szerint a régi 13 hüvelykes Macbook Pro 75 Wh-s, az újban pedig „csak” 50 Wh-s… és kétlem, hogy 40%-kal csökkentenék a fogyasztást, hogy ugyanazt a tartósságot elérjék.
Az új MBP-nek nagy fényerejű kijelzője van, talán segít megtanulni az intenzitás szabályozását... amúgy a fogyasztást még nem értékelem, nem kizárt, hogy egy év múlva a frissített modellek akku élettartama a 12 hüvelykes MacBook Early2016-hoz hasonló növekedés az első 2015 elejéhez képest.
Hát lehet így is. A touch bar nélküli modell a leggyengébb processzorral rendelkezik, így paradox módon tartósabb lehet, mint a drágább érintősávos modellek.
Touch Bar nélküli modell a nagyobb akkumulátorkapacitás érdekében, mint a TB-s modell.
Sajnos véleményem szerint ez az egyetlen panasz a legtöbb felhasználó számára a legfontosabb...
Megértem, hogy ezek valószínűleg Blaha úr idézetei, de kérem, javítsa ki a nyelvtani és elírási hibáit. Egyes kifejezéseknek aztán semmi értelme ("És iPhone fejhallgatót még az adapteren keresztül sem csatlakoztatok az Apple-hez. Két fejhallgatót vagy hangvilágító adaptert kell viselniük!" stb.)
1. A funkcióbillentyűk a következőképpen zárhatók a Parallels-ban: Rendszerbeállítások/Billentyűzet/Gyorsbillentyűk/Funkcióbillentyűk, és adjuk hozzá a Parallels Desktop.app alkalmazást. Ezt követően a Touch Bar funkciógombjai stabilan jelennek meg. Emellett a Parallels támogatást is fejleszt hozzá.
2. Csak vásároljon USB-C-villámkábelt, és nem kell iPhone-töltőt cipelnie, mivel tölthető MacBook Pro töltővel. A kisebb 29W-ost vettem a MacBook Pro-hoz, ami a MacBook 12′-hoz jár, tölti a MacBook Pro-t és az iPhone-t is.
3. A fejhallgatóknál nyilván a vezeték nélküliekre céloznak, amiket árulni fognak. Néhány hónappal ezelőtt az Apple megkérdezte a felhasználókat, hogy használják-e a fejhallgató-csatlakozót a MacBookokon, úgy tűnik, azt tervezik, hogy teljesen eldobják.
4. A billentyűzet nagyszerű
5. Az akku 7-8 órát bír, de van egy i7-em 3.3GHz-es.
6. Az USB-C kábelnek „aktívnak” kell lennie… a pénzért…
Nem tehetek róla, meg kell írnom. Újabb kattintáscsali címsor? Alig vártam a Jablíčkář bejelentett átalakulását, és eddig a számomra rosszra mutató változást. Az elmúlt hónapban és csak egy építő jellegű cikk: http://jablickar.cz/jak-blokovat-spam-a-pozvanky-v-kalendari/ egyébként egyelőre inkább Fényrepülés...
Ha tévedek, és a cikkek előkészítés alatt állnak, elnézést kérek.
Jablíčkařnak van bátorsága objektíven leírni az Apple közösségének, többek között az Apple nem mindig ideális lépéseit. Örüljünk, hogy van itt egyáltalán ilyen. Mert a jelenlegi Mac termékcsaládról csak rózsaszín szemüveggel írni népszerű lenne, de nem tényszerű. Nehezen érthető zűrzavar a termékcsaládban az abszurdan hosszú gépváltási periódussal együtt (emlékezzünk rá, hogy a Steav alatt ez évente kétszer fordult elő - azaz korán, közepén vagy későn) - egyszerűen nem jó névjegykártya. A Mac-eladások gyors csökkenése önmagáért beszél.
Szóval még több ilyen Jablickar – és talán az ilyen válaszoknak köszönhetően ez időnként megtörténik az Apple-es elvtársakkal is.
Nyilvánvalóan egyáltalán nem értetted a hozzászólásomat, ahogy René Becker hozzászólását sem. A lényeg nem a témában van, hanem abban a formában, amit a Jablickar.cz "újonnan" használ. Paradox módon volt egy cikk arról, hogy "mélyen elgondolkodtak" az általuk alkotott tartalmakon, és szeretnének visszatérni az érdemi cikkekhez. Sajnos a „láng/gyűlölet/kattintó csali” cikkek trendje folytatódik…
Tapasztalat a nem érintősávos verzióval - minden a legjobb (kijelző, fényerő, billentyűzet, SSD és portok sebessége, maga az eszköz sebessége), nincs gondom a portok számával és típusával), az egyetlen dolog (és ami számomra elengedhetetlen) az akkumulátor élettartama - átlagosan 6,5 óra 50%-os fényerő mellett (Safari - kikapcsolva a Flash, TextWrangler, legalább Word + Excel) - ez borzasztó csalódás számomra. Kipróbáltam egy HD filmet is az iTunes-tól az Apple módszertana szerint - 75% fényerő, 10 órát kell bírnia - 7-ig bírta. Az egyetlen Apple-nél mindig igaz volt, hogy az akkumulátor élettartama mindig minimális volt. Többé nem :-(
Egyetértek, egy órával rosszabbul vagyok az i7 2016 végén, mint az előző i7 2013 végén.
Ez pontosan leírja, hogy mit érzek. Lehetőségem van a tavalyi modellt az ideire cserélni, de egyszerűen nem akarom, mert az én szemszögemből rossz szolgálatot tennék magamnak, és egy működő készülék helyett egy baromságot kapnék. amely többek között csak kedvezményeket ír elő más Apple-termékekkel való használathoz. Ha nem vonják le a leckét a következő modellel, akkor évekkel később el kell menekülnöm a Mac elől :-(
Jövőre az USB-C-n kívül nem lesz szüksége más portra. Az USB-A régi Thunderbolddal rendelkező eszköz a Display portban nem fog kinézni. Ugyanakkor ma már elég egy apró USB-C–USBA-A adaptert venni 200 CZK-ért.
Az USB-C a Displayporthoz vagy a HDMI-kábel lesz a standard, az USB-C pedig a töltőkön, a tápegységeken, a monitorokon, a projektorokon stb.
Ezen kívül az iPhone 8-ban asszem USB-C töltő és lightning - USB-C kábel is lesz.-
ez egy másik szar, hogy merészeled megtenni
Tehát azt szeretné mondani, hogy jövőre Mr. FX kidobja az összes nemrég vásárolt eszközt, és újakra cseréli, usb-c-vel?
ok veszem
szóval várjunk mindannyian jövőre, hogy új macskát vegyünk... (ha jobban érzi magát, jövő novemberig legyen), és ne vegyünk
mert nyilván az új Mac for PC nem alkalmas erre az évre. ebben az évben ez egy csupasz laptop
ebben nem tudunk megegyezni?
(és jövőre lesz kedvezménykupon a többi készülékre, amit ki kell cserélnem, hogy tudjanak usb-c-t használni?
…te barom
Kedves uram,
érdekes, milyen kevés kell ahhoz, hogy egy ilyen plebejus és gyengécske bátorságot merítsen idegeneket sértegetni egy technikai megbeszélés során is. Csak annyit kell tennie, hogy válasszon egy névtelen betűszót, amely semmit sem jelent, és egy életre szóló fösvény hirtelen erős ember.
Ha nincs fantáziád, elég intellektusod, és nem emlékszel arra, hogy a hajlékonylemez-meghajtó, a CD-meghajtó eltávolításakor, a párhuzamos port ledobásakor és az USB cseréjénél stb. ugyanazok a viták zajlottak, akkor jobb, ha nem hozod magad szégyenbe. nyilvánosan. Ahogy akkor és most is, az Apple volt az első, akinek volt bátorsága.
Senkinek nem kell kidobnia a gépeit, mint annak idején, csak kicsit korábban öregszenek. A csak USB-C-vel rendelkező újak nem visszalépést jelentenek, hanem több évre szóló új szabványt. Hiszen mindannyian mindenhez egyetlen csatlakozóra vágyunk, és lám, itt van.
Ahogyan akkoriban az eltávolított meghajtókat és portokat lehetett cserélni, úgy ma is abszolút mindent meg lehet tenni USB-C-n keresztül. Nem értem, miért zavarna, ha 80 XNUMX CZK-ért veszek új USB-C-HDMI kábeleket számítógéphez, új USB memóriakártyát mindkét csatlakozóval? Van egy második USB-C forrásom is a jövőre és több évre. Ezenkívül az iPhone-t és más márkák egyéb eszközeit is táplálja. Végre egy univerzális csatlakozó!
Jövőre a legtöbb számítógép ilyen lesz, az USB-A pedig elavultnak tűnik. Ezenkívül az otthoni egyéb eszközök fokozatosan USB-C-vel rendelkeznek, és megszűnik a további kábelek, például HDMI, Display port, mini kijelzőport stb.
Alapvetően csak az Apple-t kritizálja a villámcsatlakozó megléte miatt, simán berakhatná az USB-C-t az iPhone-ba. Így mindenhez csak egyetlen kábelre lesz szüksége.
Az USB-C következő fázisa egy ethernet interfész megvalósítása lehet. Ha POE-t tennének a fali aljzatokba, és egyszerre tudnánk a laptopokat Ethernet-re és áramforrásra csatlakoztatni, az nagyszerű lenne.
Nos, nagyon kilógsz a sorból, és emlékszel erre egy év múlva. :-))))
Ez rajtad kívül áll, ne feledd egy év múlva. Egyetlen új számítógép sem kerül eladásra USB-C nélkül. Az USB-A soros és párhuzamos portként fokozatosan eltűnik. A legrosszabb az, hogy te magad akarod az USB-C-t anélkül, hogy tudnál róla.
Ez egy nagyon naiv vélemény... :-/
Mit gondolsz, hogy a gyártók figyelmen kívül hagyják az USB-C szabványt, nem telepítik a termékeikbe, nem fog fokozatosan eltűnni az USB-A? Szóval nagyon naiv véleményetek van.
A legrosszabb az, hogy te magad akarod az USB-C-t anélkül, hogy tudnál róla.
Természetesen nem hagyják figyelmen kívül az USB-C-t, de fokozatosan telepítik. Egyelőre egyetlen okom sincs, hogy szeretnék ilyet, és kétlem, hogy ez hamarosan megváltozik.
De ez nem így volt az Apple-nél. Egy személy vett egy Mac-et, és nem kellett semmivel foglalkoznia. Mint a tavalyi modellnél... Kipakoltam a dobozt, nyugodtan rákötöttem a vakut, betettem a memóriakártyát a fényképezőgépből, HDMI-n keresztül csatlakoztattam a monitorhoz, csatlakoztattam az iPhone-t, csatlakoztattam az EarPlugy-t (a mostanit nem kötöm). már)... Egy év múlva érkezett egy modell, amivel nem történt semmi, nem csinálom... Hacsak nem viszek magammal 5-10 körüli csökkentést mindenhova. Ha csinálnának két USB-C-t és két klasszikus USB-t, akkor még azt sem mondanám, hogy hamu... Csak így baj, és dokkolós otthoni használatra alkalmas a számítógép.
Kérem, sorolja fel azt az 5-10 csökkentést, amire szüksége van?
Szerintem elég valami ehhez hasonló: https://sandberg.it/nl-be/product/USB-C-Dock-HDMI-Plus-VGA-Plus-LAN-Plus-USB-Plus-SD
Ha nem tetszik, vegyél másikat: http://www.kabelmanie.cz/usb-huby_d320.html
Szerintetek ha van a táskámban egy pici 29W-os USB-C méretű, az iPadhez hasonló méretű USB-C töltő, USB-C, kábel és az egyik adapter a tetején, akkor valami hiányzik a számítógépemből? Hiszen van ethernet, SD kártyanyílás, USB 3.1, HDMI 4K...
Ha jól emlékszem, ugyanez a vita volt, amikor az Apple eltávolította a DVD-meghajtót. A hozzád hasonlók azt írták, hogy nincs miből programokat telepíteni, külső meghajtót kell magukkal vinniük. Még mindig hordod?
Összehasonlítod a páratlant. Akkor távolították el a DVD-meghajtót, amikor az emberek évekig gyakorlatilag nem használták. A régebbi USB-ket fokozatosan megszüntetik, mivel az emberek tömegesen használják őket, és az USB-C a jövő zenéje (talán).
A csökkentés pokol, nem igazán. Szeretném, ha menet közben egyszerűen csatlakoztathatnám fejhallgatót vagy akár egy iPhone-t anélkül, hogy ilyen szörnyűséget kellene rángatnom. Az MBP 2015-tel nem kell semmi extrát magammal cipelnem, és nagyszerű.
Személy szerint fejhallgatóra, USBC-HDMI-re, külső kártyaolvasóra, USBA-USBC-re lenne szükségem redukcióra és biztosan nem emlékeztem még mindenre...
Egyetértek. Nem ragaszkodhatsz az elavult csatlakozókhoz. Az Unified a logikai út, az USB-C pedig ígéretes csatlakozónak tűnik. Túléltük a soros csatlakozó, SCSI, CD/DVD meghajtó, VGA csatlakozó, FireWire elvesztését, nincs ok arra, hogy ne éljük túl az egyesülést. :)
Mi a helyzet a Beats új fejhallgatójával és az USB Micro-B töltőcsatlakozóval? "Univerzális USB töltőkábel (USB-A - USB Micro-B)"
Szerintem ez a cikk nem tekinthető mérvadónak, annyira gyenge "ajánlás"...
Sok barátom van, akinek van Macbookja, de senki sem akarja az új modellt, és mindenki csalódott.
Van elég barátom, akinek van MacBookja, és közülük elegen fontolgatják az új modellt, mert nincs okuk a csalódásra.
Szóval egyetértek azzal, hogy az UX jobb. Az Apple már nem a szakemberek cége. Profik helyett az érintősávban lévő smiley-kkal próbálják megszólítani a vásárlókat :-)
A redukciókkal és kábelekkel való pokol az Apple újabb kudarca. Legalább minden terméket frissíthetnének, hogy mindenhol ott legyen az USB C/Thunderbolt 3 csatlakozó.
Ami pedig a maximális 16 GB RAM-ot illeti, az egy újabb Apple-hiba. Az Apple láthatóan profinak tekint valakit, aki képes Keynote-prezentációt futtatni és a Mail-t.
Lehet, hogy az Apple megszűnik cég lenni a szlovákok számára, akik nem tudják, hogy a Touch bar és az USB-C sokkal több funkcióval és jelentéssel bír a szakemberek számára.
Volt valaha az Apple a szlovákok cége? Szlovákiának egyelőre még webáruháza sincs.
Az USB-C a szakemberek számára lesz elérhető, amikor az USB-C eszközök piacán vagyok. Érdekesebb Thunderbolt 3-hoz eszközöket készíteni, mint USB-C-hez.
Ami a Touch Bart illeti, Petr Mara azt is mondja, hogy nem alkalmas szakemberek számára, mert megzavarja a munkafolyamatot.
https://www.youtube.com/watch?v=CCO8nlDlFAM
Á, ahogy Petr Mára mondta, a vonat nem megy át rajta...
Köszi a videót, szerintem user to user lesz, a Touch bar pl csúszkáknak tökéletes lesz, meglátjuk mit hoz az idő. :)
Az Apple "büszkesége" nem teszi lehetővé az USB-C használatát az iPhone 8-ban. Bár egyetértek azzal, hogy ez teljesen logikus lépés lenne.
Büszkeség és haszon, sajnos. Nincs monopóliumuk az USB-C-re, mint a villámra. De nyilván megértetted, hogy évtizedek múlva érkezik az első univerzális csatlakozó, amely mindent egyesít, beleértve a tápellátást is. Sokáig csak álom volt.
A nem hívőknek tudniuk kell, hogy a HDMI licencet kiadó szervezet 1.9. szeptember 2016-jén kiadta az úgynevezett HDMI-alternate for USB-C specifikációt. El kellett ismerniük, hogy a csatlakozójuk valószínűleg USB-C-re fog költözni. A Display port szervezete már 2014-ben kiadott egy hasonló specifikációt. Azt hiszem, ez megoldódott. Mindenhol USB-C lesz.
A HDMI alternatív USB-C leírása itt: http://www.usb.org/developers/presentations/USB_DevDays_Hong_Kong_2016_-_HDMI_Alt_Mode_USB_Type-C.pdf
A kép USB-n keresztül hosszú ideig átvihető az MHL-nek köszönhetően...A HDMI licenc lehetővé teszi, hogy minden eszközért tizedet fizessenek, minden kábelért is, és az MHL terjedésének pillanatában elveszítenék a bevételi forrásukat. A displayport szervezet ezt szerintem főleg az apple miatt tette, aki valószínűleg szorgalmazta ezt a lépést. Mint a DisplayPort és a Thunderbolt esetében. A Vesa (a DisplayPort tulajdonosa), valamint az Intel/Apple (a Thunderbolt megalkotói) lényegében ott jött össze.
A hdmi/display port protokollért azonban mindkét szervezetnek tízeseket kell fizetnie a monitor és a számítógép gyártójától, még akkor is, ha a kábel mindkét oldalán lesz USB-C csatlakozó. Nem csak a csatlakozó támogatja a HDMI-t.
Ezért várom a rakéta bővítést.
Hol a probléma?
Tévedsz, a DisplayPortért nem kell fizetni. Az MHL USB-n keresztül is lejátszható, ezért legyen esélye kicserélni a HDMI-t... ami akkor egyes készülékekbe nem férne bele. Ezzel a HDMI szövetség biztosította helyét a piacon
Köszönjük a figyelmeztetést, a kijelző port licencelt, de ingyenes. Igazad van.
Nem látok problémát a Mac-es USB-C és az iOS-es Lightning együttélésében.
Ne haragudj rám, de számomra abszurdnak tűnik, hogy ilyen kihívásokkal teli címmel cikket építsek fel egy olyan felhasználó idézeteire, aki TB-vel MBP-t adott vissza, mert nem TB-re optimalizált Windows-okkal dolgozik (meglepődik a világ) - különösen a Jablíčkár bejelentett átalakítása után. :(
Hozzájárulás – a cikk lényegében annak átírása, amit az eredeti szerző a blogjában írt. Ha ezt Jablickare változtatásnak szánják, akkor tényleg nem sikerült.
pontosan ahogy lentebb írtam, ez tényleg őrület
Szokjanak hozzá, uraim, vagy értsék meg, hogy a Cook alatti valóságunk az Apple-ről szóló negatív cikkeket is tartalmazza. Az új MacBook Pro szép, és az egyén elégedett lehet vele, megtanulhat együtt élni az USB-C korlátaival, és ne feledje, hogy a számítógép mindkét oldalán más és más.
De vásárol majd új MacBook Pro-t cége alkalmazottainak? Nem! Nem felhasználóbarát. Egy hétköznapi felhasználó nem egy Apple-mániás, és soha nem fogja megérteni, miért nem tud egyszerűen dolgozni egy új számítógéppel, ill miért gondolkozzon azon, hogyan rendezze be, hogy egyáltalán dolgozhasson. Az új MacBook Pro-k következménye (a termékcsaládban uralkodó általános káosz mellett) előbb-utóbb a Mac-eladások újabb visszaesése lesz. És kezdett olyan ígéretesnek tűnni. :(
A cikk egyáltalán nem negatív, ezek egy hatvan éves öregember termékéből idézetek, aki vett egy új MBP-t és egy hét után visszavitte, mert 60 papírt sajnált kifizetni érte... ráadásul elég gyakran belső ellentmondásos, először az öreg azzal kezdi, hogy feltétlenül kell neki 16 GB RAM, aztán a végén azt mondja, hogy a régi Air tulajdonképpen elég neki...és a rejtvény fele a Windows...
Blaha valami hülye, és a Jablíčkář-n úgy döntöttek, hogy nem idézik tovább a hülyét, ez az internet szabadsága, mindenki közzéteheti a hülyeségeit a blogon.
Akit érdekel egy releváns összehasonlítás, az nézze meg például Petra Mára videóit a YT-n, vagy Vladi Janeček videóit a YT-csatornáján.
Vláďa Janeček Csehország legmegbízhatóbb Apple-szakértője, sok könyve jelent meg az OS X-ről, Csehországban pedig nincs senki, aki ennyivel tudott volna.
Petr Mára az Apple sétáló reklámkemencéje, de a videói érdekesek.
Blahát sérteni csak azért, mert nincs olyan kifinomult pozitív véleménye az új MacBookokról, mint neked, az rossz ízlés!
Főleg, ha Blaha fejtörőiből kiderül, hogy egyáltalán nem érti a rangok lényegét...
Kicsit hozzászólok a véleményemhez… Amikor a nyáron a szivárgásokról olvastam, tényleg arra gondoltam, hogy az új MBP leválthatja a 13-as MBP 2013″-omat, amit még mindig jócskán eladnék. Már a bemutató alatt is az az érzésem uralkodott, hogy veszek egy új 13″-ost TB-vel. Miután megláttam az árat, elment az étvágyam, és úgy döntöttem, nem megyek hozzá. Ha megvárom legalább az első értékelést. Sajnos napról napra egyre jobban csalódtam az új MBP-ben. Az pedig, hogy csak USB-C/Thunderbolt 3 van rajta, egyáltalán nem zavar. Nem akarom rágalmazni az MBP összeállítási minőségét, ami szerintem még mindig magas, de inkább az aggaszt, hogy a töltőhöz egy hosszabbító kábelt és egy teljes USB-C kábelt várok. ezt. Általánosságban elmondható, hogy rossz előérzetem van az új MacBook Pro-val kapcsolatban, úgyhogy meglátom, mi lesz ezután...
Egy 15"-os, dedikált grafikával rendelkező MacBook Pro vásárlásán gondolkodom. Csak azt nem tudom, hogy az AMD új grafikája hogyan működik az OpenGL támogatással. A Cinema 4D Studio R16-tal dolgozom, ahol többféle renderelő motort (elfogultság és elfogultság) használok. Az Nvidiánál hozzászoktam a CUDA-egységekkel történő számításokhoz. Valaki tesztelte már az AMD chip teljesítményét?
Szerintem az AMD és a CUDA nem megy együtt.
https://www.quora.com/Does-CUDA-work-on-AMD-GPUs
érdekes link. Kösz :-)
Ha valaki iPhone 7-et és MacBook Pro-t szeretne vásárolni, annak nem okoz gondot, ha néhány száz koronáért vásárol Lightning - USB-C kábelt.
Nem ez a lényeg, hanem az, hogy ezek új készülékek, amiket alapvetően nem lehet kábellel összekötni, amikor szükség van rá. Eddig magától értetődő volt, hogy az Apple mit temet el ismét a koporsóba.
Nos, nekem egyszerűnek tűnik. Az Apple már jó pár éve a vezetéknélküliségre tippel, és a felhasználói is ezt érzik (soha nem nézett vissza rájuk és szerintem most sem fog nekiállni). Pár éve nem kötöttem össze az iPhone-t a géppel, mindent iCloudon keresztül intézek, ha véletlenül házon kívüli power bankról töltöm (gyorsabb és még akkor is így csináltam, amikor előző macbookom volt Pro klasszikus USB-vel). Pár éve van vezeték nélküli fejhallgatóm (Beoplay H5 sporthoz, most a Bose-t Sennheiser PXC-550-re cseréltem a hétköznapi hallgatáshoz, és mindkettő gond nélkül működik). Van egy bluetooth egerem és egy dokkolóm a munkahelyemen/otthon. Ami az érintősáv funkciót illeti, a beállításokban meg lehet határozni, hogy mely alkalmazásokban legyenek alapértelmezésben csak az F-billentyűk (tehát a Parallels-ban beállítható, hogy a funkcióbillentyűk mindig megjelenjenek). Nos, a modelltanács alapján számomra úgy tűnik, ez is teljesen egyértelmű. A jövőben az Airt egy ideig nem fogják használni, és a MacBook marad az alap 12 hüvelykes változat, majd a MacBook Pro 13 hüvelykes és 15 hüvelykes változatban.
És mi a helyzet a működési memória bővítésének lehetetlenségével, sőt a lemez cseréjének lehetetlenségével. Nos, az Apple túl messzire ment... Én is maradok a 4 éves Airnél és ha a rossz körülmények újat kényszerítenek, akkor újra az Airt választom, vagy akár a régebbi Pro-t.
Az Apple ezt nem értette jól…
Tehát a korábbi Pro verzió sem tette lehetővé a memória bővítését. Azt kaptad, amit beállítottál. Az SSD-t azonban legalább le lehetne cserélni.
Itt a válasz nagyon egyszerű. Egyszerűen beletörődni abba, hogy egy laptop, azaz egy mobil számítógép kialakításában egyre inkább hasonlít majd egy iPadre, mint egy asztali PC-re. És ott sem várja el senki, hogy szétszedje és alkatrészeit cserélje. Ez a mobileszközök logikus evolúciója, amelynek fő előnye, hogy hordozhatóak, nem barkácsolhatók. Előbb-utóbb erre mindenki rájön.
Szintén nem az új MBP-vel foglalkozom, ami a törlést illeti, de a régi Retinához nem térnék vissza, annak is megvoltak a gondjai, pl. a tükröződésgátló réteg leválása a kijelzőről stb. A levegő már történelmi műtárgy, ha jelenleg elég, nincs miért azonnal cserélni, de megvenni ma új gépként? Nem igazán.
helyesbítés: nem igazán "elragadtatásnál", hanem "elragadtatásnál" ;)
Amikor reálisan értékelem a személyes igényeimet, amikor már nem foglalkozom annyit grafikával vagy videóval, mint régen, az Air bőven elég az igényeimhez, és egy billentyűzettokkal ellátott iPad Pro is elég lenne. A PRO könyvben nem csak a csatlakozás hiánya vagy az iPhone-nal és más nem Apple perifériákkal való bonyolult csatlakoztathatóság döbbenet meg, hanem főleg az SSD cseréjének lehetetlensége. Miért? Végül is 10 perc kérdése volt. Azt hiszem, ez egy olyan szabálytalanság, amelyet meg tudnék bocsátani egy alapkönyvért. De nem PRO-val. De megértem, hogy az Apple egyre inkább az úgynevezett hétköznapi felhasználók elsöprő tömegére koncentrál, és aki igazán szeretne valamit professzionálisan létrehozni, vegyen egy nagy gépet 120.000 XNUMX NOK-ért. De legyen. Egy igazi szakember könnyen és gyorsan megkeresi. :-)
Jirka, te azért is bolond vagy, mert fogalmad sincs arról, hogy már egy ideje léteznek az onboard memóriák, függetlenül attól, hogy az ssd cseréjének lehetősége meglehetősen elméleti, mert az owc egyetlen alternatív lemezei viszonylag magas fogyasztásúak és jelentősen lerövidíti az akkumulátor élettartamát.
Szinte megpróbálnám kitalálni, ha nem közvetlenül Mr. Troubelín Blaha?
Ennyi bolondot egy beszélgetésben sokáig tartana megtalálni.
A Blaha egy bolond, csak egy bolond menne vissza az új MBP Retinából a régi Airbe TN panellel, szörnyű paraméterekkel és elavult felbontással.
Az egyetlen dolog, amivel egyetérteni lehet, az a széf hiánya.
Hülyének nevezni valakit csak azért, mert más a prioritása és más céljai vannak, mint neked, szerintem hülyeség…
A MacBook Air egy elavult shunt, akinek lehetősége van választani egy új RETINA MacBook és egy régi Air között, és úgy dönt, hogy az Air nem érdemel más címkét, mint egy bolondot, akkor Ön is fog Trabantot vezetni, ha választhat a Trabi és a régi Air között. egy VW Passat?
A retina nem szent grál. Nem mindenki akarja és vágyik rá, ez csak egy zsírkrétából összerakott "feeling". Nekem személy szerint egyáltalán nem hiányzik az Air. Akkor én hülye vagyok? Tehát ismétlem, másokat bolondnak nevezni az eltérő prioritásaik alapján szánalmas és ostoba sértés, amiből hülyét csinálnak. :-)
Igen, az a sok helyesírási hiba miatt, amit ebbe a néhány mondatba sikerült belezsúfolni, akár szegény is lehetsz. Annak ellenére, hogy a retinának semmi köze a színek "érzéséhez" :-) Mindegyik retina panelnek más a színskálája.
Sok mindent elárul rólad az az igényed, hogy saját szegény egódat erősítsd nem csak nevetséges marhakodással, hanem főleg azzal, hogy megsértesz másokat pusztán az eltérő véleményük miatt. És nem szép. De nem sértegetlek semmiképpen, egyedül is tökéletesen megbirkózol vele. Teljes megállás az én oldalamról.
Nem véleményről van szó, hanem józan észről. Viszont elmagyarázni valakinek, hogy a retinának semmi köze a zsírkréták "érzéséhez", vagyis a színskálához, hogy az Air egy vízözön előtti selejt... #felbecsülhetetlen :)
Az Air lehet, hogy az özönvíz előtti szemét, de ma ez az egyetlen Apple laptop, amely elfér egynél több alkalmazottat foglalkoztató irodában. Tehát nem az a hülye, aki megveszi az Airt, hanem az, aki így összezsugorította az Apple modelltanácsát. Minden új MacBook használhatatlan az irodában.
20 éve vásárolok Mac-eket a cégnek, és soha nem tapasztaltam ekkora reménytelenséget, mint most. És bár nagyon nem szeretem, a héten vettem 2 Airt.
Mi az irodai használhatatlanság? Nos, nem arról van szó, hogy izgatnak az új MacBookok, de ezt nem igazán értem...
BTW, az új MBP13 kisebb, mint az eredeti 13 hüvelykes Air, ugyanannyi a súlya (20 g különbség), retinája és erős Intel, így az a kiírás, hogy az Air az egyetlen használható az irodában, olyan érv, mint a traktor az egyetlen megfelelő. jármű nagyvárosok számára.
Komolyan idióta vagy, mert az Air túlárazott ócska, már csak a szörnyű TN panel miatt is. Aki nem vágyik a teljesítményre, annak a 12"-os Core M modellje van, a 2015-ös Pro széria pedig még mindig akciós, így ha valaki nem szeretne lecsökkentést és nincs is annyira igénye a legerősebb vasra, az a 2015. modellek továbbra is CTO-ként vannak raktárban. A TouchBar nélküli alap 2.0 GHz-es Pro bevezetése óta azonban nem is vennék CoreM-et, ha CoreM-es MB12 vásárlásán gondolkodik, az egyetlen lehetőség, aminek van egy kicsit értelme, az 1.2 GHz/512 GB 2016 (hosszabb akkumulátor-élettartam és valamivel erősebb, mint a 2015-ös modellnél) … DE 47 990 NOK-ért javaslom inkább egy MacbookPro 13 basic 2016-os TouchBar nélküli vételt, már két USB port van, egy teljes értékű teljesítmény. A 2.0 GHz-es i5 máshol van, mint a CoreM, nem kell aggódnia a zaj miatt, és valami nehezebb, és majdnem ugyanannyiba kerül... 45 990 NOK
A CoreM 12”-es MacBook előnye a maximális mobilitás, így a 11.6”-os Air-hez szokottnak megfelelő.
Még az eredeti MBP13 RETINA 2015 is csak valamivel nehezebb, mint az Air, és összehasonlíthatatlanul jobb IPS panelt kínál, észrevehetően erősebb és nagyon jó akkumulátor-üzemidővel rendelkezik. A TocuhBar nélküli MBP13 2016 egyértelműen a 5 hüvelykes Air utódjaként kínálkozik, köszönhetően az i2.0 13 GHz-re csökkentett órajelének.
Az egyetlen személy, akinek 2013 előtt az Air számíthatott, az volt, aki az idő nagy részében külső panelhez csatlakoztatta… de úgysem csatlakoztatja az új 4K/4K paneleket az Airhez… az Airnek van egy maximuma. 2560×1600-as felbontás, ami nem csak visszafelé, de a jövőben teljesen használhatatlanná teszi... (biztos sok hülye van akinek száz is elég) de 2016 vége van, nem 2009, szóval az érv hogy legtöbbször az Air csatlakoztatva van egy külső panelhez is leesik. 2013 óta, az új retina bevezetése óta, az Air egy holtpont.
Meg kell érteni az alaptételt…
Air 11.6”-os utódja a 12 Core M Macbooknak
Air 13″ utód MBP 13 2016 nonTouchBar 1.4/1.6GHz-2.0GHz/2.4GHz
MBP13” 2015 utód MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1 GHz-től 2.9/3.1/3.3 GHz-ig
Az Air13 nagyobb, mint a 13-os MBP2016, és mindkettő súlya azonos:
https://www.youtube.com/watch?v=F8JMewmHtbk
Valójában másról szól a vita, azoknak, akik ennyire védik az Air sorozatot, nincs pénzük a Pro-ra, vagy sajnálják, hogy jobb laptopra költik a pénzt, nincs több, ez a sütő esete is, amiről a cikk a Jól sikerült. Egyszerűen szívesebben vezetnek egy olcsó Trabantot, mintsem hogy egy Subaruért fizessenek külön.
Gratulálunk az „A1…”-nek. Lesüllyesztetted magad a Zeman-szavazók szintjére. És még egy kicsit, és még az is lehet, hogy felülmúlja a mintájukat.
Zemanra szavaztam Andrew Schapiro őexcellenciájának ajánlása alapján, az Egyesült Államok Nagykövetségéről, annak ellenére, hogy hangos ellenállásba ütköztek az úgynevezett "Prágai Kávéház" tagjai, akik annyira ostobák, hogy egy Macbook Air-en teszik közzé nyilatkozataikat. , ezért a jelöltjük Karel Schwarzenberg elvesztette a választást, technológiailag elmaradott felszerelésű csapata volt. A Zeman csapatunkban mindannyiunknak volt MBP Retina, még Mynář is, csak az elnök úrnak volt Slivovici.
Oké. Fiatal vagy, arrogáns, gazdag és nem szereted az embereket. Tehát valójában még ha van is mondanivalója, az akkor is mit sem ér. Mert káromkodsz és úgy rúgsz, mint egy buzi. Felhívod a figyelmet a helyesírásra, amit aztán becsmérelsz magadnak. Egy hétköznapi falusi vitát pedig legszívesebben verekedéssé változtatna, de attól még menekülne. Nehogy valami történjen veled egy drága kütyüvel, amivel szívesen díszíted magad.. Nem a "Majk je panák" a példaképed? Vagy nem te vagy az?
Ha volt "admin", akkor te csak jelölt vagy erre, és egy másik "menő" profilt kell készítened a "szükségletednek"
Biztos nehéz egyszerre hülyének és szegénynek lenni, különben nem tudom megmagyarázni ezt a hihetetlenül hülye reakciót. :)
Már nem szeretem az ár/teljesítmény arányt az új Macbookon. A korai Macbookok jó ár-érték arányú Unix gépek voltak az akkorihoz képest. De az új Macbookok meglehetősen drágák lettek, és a piachoz képest már nem olyan előnyösek. Valamilyen érintősáv elég lopás számomra, főleg, hogy legtöbbször nagy billentyűzetre, egérre és két külső 24"-os monitorra van szükségem. Az USB-csatlakozók kidobása is hiba. Megértem, hogy jó lehet útközbeni munkához, de a munka szempontjából ez nem igazán jelent hatalmas előrelépést. Az Apple cserbenhagyott, lefelé halad.
Lányok pakolására alkalmas, de munkára nem igazán használható
Megígértem Blaha úrnak saját kérésére a Twitteren, hogy írok neki egy megjegyzést az új, 2016-os MBP-vel kapcsolatos téveszméihez, szóval itt van (ami az idézőjelben van, az idézetek Michal Blaha eredeti blogjáról).
Az első csehek egyikeként egy új MBP13-as TB nélkül és TB-vel állt a rendelkezésemre, most pedig két napja van az asztalomon egy új MBP15, amit a hétvégén visszaadom a viszonteladónak.
A TouchBar teljesen rendben van, intuitív és kellemes, remekül használható, de nem kötelező funkció.
Az új MBP 2016 fő előnye
Az első és legfontosabb a hangzás, ez grandiózus...a legjobb, ami valaha volt.
A második helyen az usbc-n keresztüli power bankról történő újratöltés lehetősége áll.
A harmadik helyen a nagyobb fényerő és a kijelző szélesebb skálája áll. Én személy szerint jobban szeretem a retina 2015 termékcsalád kijelzőit.
Az új MBP2016 hátrányai.
Nyilvánvalóan a széf hiánya...ez vitán felül áll.
Az alap nonTouchBar modellhez csak két USB-port.
Blaha úr patchworkje:
"De nem vagyok hajlandó színkódolni vagy leírni, hogy melyik - vizuálisan megkülönböztethetetlen - USB-C kábel a töltéshez és melyik a gyors adatátvitelhez"
Tehát dobja ki a töltőt a szemetesbe, és csak egyfajta kábelt használjon, mi sem könnyebb. Akkor nem kell jelölni semmit.
„Teljesítmény/ár. A notebook 30%-kal többe került, mint egy hasonló 13 hüvelykes MacBook Pro 2014-ben (CPU-teljesítmény +- ugyanannyi, grafika háromszor lassabb, lemez négyszer lassabb), effektív tartóssága pedig 3%-kal magasabb. A teljesítménynövekedés nem egyezik az áremelkedéssel. 4-től a MacBook árban összehasonlítható volt a hasonló Windows-gépekkel. Most az ár 25/2011-át ugrik meg a Win hasonló gépeinek minőségéhez és teljesítményéhez képest, minden látható ok nélkül.”
Itt abbahagyom a "nyilvánvaló ok nélkül" megint kiakadtál, a Cseh Nemzeti Bank első hosszú távú beavatkozására a korona árfolyamába, a másodikra magasabb forgalmi adót, mint az USA-ban, harmadszor pedig az összes cseh prémium viszonteladó általános áremelkedése, amely körülbelül két éve történt.
Egyéb non plus ultra baromság:
"Most az ár 1/3-al magasabbra ugrik a Win gépeihez hasonló minőséghez és teljesítményhez képest"
Kérlek linkeljetek több hasonló minőségű és teljesítményű gépet Win-el, mert követem a laptoppiacot, de ehhez hasonló MBP-s laptop nincs a piacon...
körülmények:
ugyanolyan minőségű hang, mint az MBP (baf nincs ilyen Win laptop)
unibody teljesen fém konstrukció (baf nincs ilyen Win laptop)
összehasonlítható valós akkumulátor-élettartam, nem papírérték (baf ilyen Win laptop nem létezik)
hasonló szintű csend a laptop működése közben (baf nincs ilyen Win laptop)
ugyanolyan gyors SSD (valódi, nem papír értékű) (baf nincs ilyen Win laptop)
legalább egy QHD+ IPS panel...
Rengeteg laptopot találsz, amelyek úgy tesznek, mintha hasonló teljesítményt nyújtanának, de egyiknek sincs összehasonlítható akkumulátor-élettartamú, egyiknek sincs egytestű, teljesen fém konstrukciója, egyik sem összehasonlíthatóan halk... arról nem is beszélve, hogy egyik sem OS X van rajta.
Sokat tudsz a minőségről, ha látnád a szétszedett Dell XPS13 Windows laptop minőségi szabványt, megértenéd, hogy ez egy olcsó kínai elektronikai konglomerátum műanyagban két alumínium lemez között (egyébként iszonyatos lapos kiszereléssel). .
A Thinkpad X1 Carbon (amelyre a legtöbb Windows-felhasználó büszke) meglehetősen gyors SSD-meghajtóval rendelkezik (MBP2015 szintjén), valójában a SATA3 interfészen eléri az első SSD-meghajtók sebességét, vagyis az igazi írási és olvasási sebességet. körülbelül tízszer lassabbak, mint az MBP2016-ban.
Néhány megjegyzés a megfigyeléseidhez:
"Az Apple nem biztosít teljes USB-C kábelt a gyors adatátvitelhez a MacBook Pro-val 60.000 500 NOK-ért. XNUMX-ért kell vennem másikat. WTF!!!”
Akaszd fel magad.
„Az Apple nem adott nekem USB-C-Lightning kábelt sem a telefonhoz, sem a laptophoz, hogy tölthessem az iPhone-t a laptopról. WTF!!!”
Menj fel akaszd magad vagy vásárolj kedvezményt.
"Káosz a MacBook Air (mi lesz vele?), a MacBook és a MacBook Pro modellsorozatában, és teljes rejtély, hogy mi fog ezután történni. Szerintem nem ismerik magukat."
Nincs káosz a modellvonalakban, csak korlátozott gondolati kört kell megértenie:
alaptétel…
Air 11.6", amelynek utódja a 12 Core M Macbook.
Air 13”, amelynek utódja az MBP 13 2016 nonTouchBar (1.4/1.6 GHz – 2.0 GHz/2.4 GHz)
MBP13” 2015, amelynek utódja az MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1 GHz-től 2.9/3.1/3.3 GHz-ig
Van még valami félreérthető? A három vonal: (akciós Air) Macbook (CoreM) és MacBook Pro káosznak tűnik? Más gyártóknál általában 150 különböző modell van a piacon egyszerre, és Ön szerint az Apple-ben káosz van?
"Az Apple nem biztosít teljes USB-C kábelt a gyors adatátvitelhez a MacBook Pro-val 60.000 500 NOK-ért. XNUMX-ért kell vennem másikat. WTF!!!”
Ha 60 ezret fizetek egy laptopért, akkor talán az 500 sem számít. Engem inkább az zavar, hogy csak a vásárlás után fogok rájönni, és vesztegetem az időt egy másik kábel vásárlásával. Ez nagyon bosszantana. Az Apple 500 CZK-val megemelhette volna az árat, és beépíthette volna a kábelt.
„Az Apple nem adott nekem USB-C-Lightning kábelt sem a telefonhoz, sem a laptophoz, hogy tölthessem az iPhone-t a laptopról. WTF!!!”
Ismét veszek egy szűkítőt - ugyanaz a probléma, mennem kell és meg kell vásárolnom. Ráadásul most egy extra kedvezményt kell hordanom.
A laptop hangszóróinak grandiózus hangja jól néz ki papíron, de milyen gyakran fogom használni? Ha otthon vagyok, akkor van külső hangszóróm, ami persze sokkal jobb, mint a beépített. Ha úton vagyok, általában fejhallgatón keresztül hallgatom => szinte nulla használat.
Az áremelés tehát érthetetlen az Apple részéről. Ha csökkentenék az árat vagy hagynák, akkor is megérteném, de így feleslegesen veszítenek vásárlókat.
Aki az agyát használja, az Apple Store MBP vásárlásakor egyből reduktort és kábelt rendel, elég széles a kínálat, még az YTber Casey Neistat is, aki nem sok okosságot fogott, egyből rendelt egy MBP-t szűkítővel. és egy kártyaolvasó...
BTW mindenki automatikusan megrendeli az "usbctousba" csökkentést... A Pixel felhasználók az új MBP-vel járnak a legjobban, van egy működő kábelük egyenesen a Google-tól.
Ha az Apple agyát használnák, nem kellene rákényszerítenünk a felhasználókat, hogy a gyártó helyett gondolkodjanak. A felhasználók pedig erőfeszítéseket és pénzt költenek arra, hogy elsimítsák a cupertinoi elvtárs hibáit.
Nem mintha egyet értenék a becsmérlőkkel, de ha veszek valamit 60 ezerért, akkor kicsit átgondolom, ha nem és drága nekem, akkor elmegyek egy boltba, ahol majd tanácsot adnak. .
Személy szerint kínosnak tartom ezt az Apple-re köpködést pár kábelért. Szerintem egy-két év múlva egyszerűen nem kell ezzel foglalkoznom, mert végre az USB lesz a szabvány. Az Apple-nek tényleg nagyobb problémái vannak, mint valami készleten lévő hülye kábelnél.
Kiindulópontnak ezt venném, de:
Air 13”, amelynek utódja az MBP 13 2016 nonTouchBar
– Az ár azonban mást mond, az Airt minden második hónapban 25-ért lehet venni az Elektrében, míg az MBP-t 45 ezerért.
Számomra nincs ekvivalens pótlása még egy 12"-os túlárazott baromságnak sem USB nélkül, amikor töltöm (mindig ezt csinálom) + jelenleg az egyik USB-m tele van, a másikat pedig alkalmanként használom, ezért szükségem lenne legalább 3 tápegységgel :-(. Ráadásul lassabb a processzora, mint az iPhone-nak vagy a régi Air-emnek.
Az a tény, hogy az MBP profiknak való, és hogy erős és drága, egyáltalán nem zavar, engem a stabil operációs rendszer és az átlagos (vagy átlag alatti) teljesítmény érdekel.
Az Airben csak az zavar, hogy rossz a kijelzője.
Nem lehet összehasonlítani az árat, a 12 hüvelykes CoreM is majdnem kétszer annyiba kerül, mint a 11,6 hüvelykes MBA… a valóságban ez a 11.6 hüvelykes MBA utódja, valamint a nonTouchBar MBP2016 két usbc-vel tulajdonképpen a 13 hüvelykes MBA utódja. 13 hüvelykes Air (ez a legolcsóbb), kisebb, mint a 2.0 hüvelykes The Air, ugyanannyi a súlya, és az új MBP-k közül a legkevésbé erős 1.4 GHz-es Intel (ismét az alap 1.6 és XNUMX GHz-es Airum mellett) , ez a Retina logikus utódja…
A tény azonban az, hogy még az MBP 2013-2015 13 hüvelykes Retina is csak körülbelül 300 grammal nehezebb és valamivel mélyebb, mint a 13 hüvelykes Air… szóval az Airnek szerintem évek óta nem sok értelme van a rossz TN panel miatt. alacsony felbontás. (talán csak azoknak, akiknek tartósan csatlakoztatva volt egy Thunderbolt kijelzőhöz)
"Ráadásul lassabb a processzora, mint az iPhone-nak vagy a régi Air-emnek." Ez nem így van, nem lehet összehasonlítani az ARM-et (iPhone/iPad) az Intellel... mint a GeekBenchben lehet, hogy hasonló pontszámmal bírnak, de az ARM , még ha ma is elég erős, x86-on sok minden hiányzik belőle, hiányzik az AES NI és még sok más…
Persze, csak azt akarom mondani, hogy az Apple beépített Air-jét semmi sem pótolja, mert nem vagyok hajlandó 40k-nál többet fizetni egy átlagos számítógépért (apróságokra használom multimédiával, meg olyan dolgokra, amiket lehet). t iPaden vagy iPhone-on).
Ha az Air 30 ezerbe, a Pro 35 ezerbe kerül, akkor valószínűleg igen, mert lényegesen jobb a kijelzője, de az Air-t 25 ezerért meg lehet venni (a legalacsonyabb modell, ami nekem elég), és fordítva 45 Pro-ért. csak túl sok.
Tehát amint az Air véget ér, nincs más választásom, és le kell vágnom a MAC-ot. Gyerünk :-(.
És a legrosszabb az, hogy a Windows nincs megoldva, és a Linuxnak nincs iTunes. Egyszóval csodálkozom ;-).
Elnézést kell kérnem a téves információért. A TouchBar 7 GHz-es MacBook Pro i3.3 eleinte tényleg csak 4 órát bírta, végül nem gondoltam, és elkezdtem keresgélni. A Dropbox volt a hibás, sok energiát használt, el kellett távolítanom, telepítenem és újra szinkronizálnom kellett mindent. A probléma megszűnt. Most 50 percet írok. a Pagesben 2.4 GHz-es WiFI-n vagyok, a kijelző fényereje kb 80%, az AirMail fut a háttérben, az akkumulátor 90%-on van, a laptop 7:00-at mutat.
https://uploads.disquscdn.com/images/d77d03e812274b0ef4f5a7b993529780c07230153e0586f6043493bf2b9df574.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/6a2034d52f7d852efbd74ca9deea44a895c50688407fcb143b2e5d2e51da97c8.jpg
Azok, akik a számítógépet eszköznek (lapátnak) veszik – nem státuszszimbólumnak (ami gyakran értelmetlen is, mert a macskák nem a legdrágább készülékek, amelyeket megvásárolhatnak), gondolják meg kétszer.
Az unibody pazarlás és precíziós technológia, a szénötvözet sokkal tartósabb. Kicsit minden lehetséges, de lényegesen könnyebb is.
Az emberek csak akkor használnak otthon NTB hangot, ha van asztali gépük, és nincs ott senki, aki zavarja őket. Odakint, a karzatban a többiekkel az ember felveszi a fejhallgatót. Egyébként itthon van egy asztali gépem vagy dobozok a dokkolóban
Ami a kitartást illeti, vannak olyan laptopok, amelyek akár 22 órát is kibírnak, de komolyan, kinek kell rajta így töltés nélkül dolgozni? Amúgy a 8h kezd sztenderd lenni a Windowsnál (minőségi modelleknél, nem 10 ezerért a szar)
A lemez sebessége többnyire hiábavaló, mert a videóhoz (az egyetlen dolog, ahol leolvasható a különbség 600 MB és 1600 MB között) még mindig van külső
Az osx használhatatlan egy vállalatnál, a windows x nem tökéletes, de vannak olyan fejlett funkciók, amelyek hiányoznak az osx-ből. Az Osx-ban nincs semmi, ami a windowsnak hiányzik. Nem arról van szó, hogy osx-en nem lehet dolgozni, ez oké, de a windows és részben a linux is rendben van.
Csatlakozás általános portokhoz, például modemhez, érintőképernyőhöz, ceruzához...
Nagy sebességű vezeték nélküli dokkoló
Nagyobb teljesítmény azonos áron
Azok a szakemberek, akik nem ülnek egész nap egy kávézóban, a T vagy X sorozathoz nyúlnak.
Volt a kezemben a műanyag ötvözetű X1 Carbon és ez egy szemét, rossz minőségű kijelzővel... btw van egy eladó nyx-en 20k-ért.
Minden 22 órás "utoljára" Windows laptopnál az a baj, hogy terhelés alatt az igazi kitartás alig 3 óra.
A lemezek sebessége csak annak hiábavaló, akinek az X1 Carbonhoz hasonló olcsó szemét vásárlását kell igazolnia egy lassú SOHO SSD-vel, ami teljesen alkalmatlan a nagyvállalati szegmensben való munkára.
Ne törődj vele, a Macbook PRO-ja a zúzott sörösdobozokra emlékeztet valahol egy konténer közelében
Mindkettő az enyém, a vállalati Lenovo X1 carbon és a személyes MB Air.
X1 Carbon mint majdnem!! 2x!! a drágább gép abszolút mindenben lemarad az Air mögött, vagyis akkuidőben, rendszerstabilitásban (RHEL 6.7 és Winy-t használok), feldolgozásban, OS sebességben. De ami igazán térdre kényszerít, az az X1 kijelző, komolyan gondolhatja valaki a Lenovo-tól, hogy az Airhez hasonlítható? Ugye nem kell sugallnom, hogy ez a laptop milyen lenne az MB Pro-hoz képest?
hány generációs x1 karbon és milyen mb levegő modelled van? milyen ablakok vannak rajta?
elmagyaráznád, hogy mi a baj az x1 szén feldolgozásával? és a RHEL instabilnak tűnik neked? bár valószínűleg attól függ, hogy mit csinálsz vele, talán átválthatnál a jelenlegi 7.3-ra
és szerintem senki nem akarja összehasonlítani a levegővel, az sértené a szént. az air nem rendelkezik biztonsági funkcióval (valószínűleg ezért nincs munkahelyeden, legalábbis én ezt feltételezem a rhel alapján), rossz a kapcsolata, függetlenül a javítási lehetőségtől és a tartósságtól
Az Air rendelkezik a legrosszabb kijelzőkkel a Mac sorozatban, ez a lehető legrosszabb választás, és mégis sokkal jobb munkaeszköz, mint az X1 Carbon.
Levegővel ma már nem érdemes foglalkozni, az új Pro kisebb, mint a régi Ait és mindkettő súlya ugyanannyi.
Még a 47 XNUMX-os népszerű alapverzióban is a Pro mindenben jobb, mint az Air.
Az X1 Carbon a gyenge minőségű Windows laptopok tipikus képviselője.
hát az új macbook pro gaybarral a gyenge minőségű macOS laptopok tipikus képviselője, tudnak kezet fogni :]
Meg tudná mondani, mely funkciók hiányoznak a macOS-ből a W10-hez képest?
kk hiányzó BSOD-ok, sok törött illesztőprogram, automatikus újraindítási szolgáltatások, MS Crash szolgáltatások, felhasználói nas*ting szolgáltatások, Windows lassító szolgáltatások, kémprogramok és telemetriai szolgáltatások, valamint nagyszerű MS Windows vírusirtó, nem is tudok jobb vírusmágnest mint Widle.
Nos, mondok egy példát a mai napról. Meg kellett néznem a könyvelésünket, nem vagyok könyvelő, és nincs telepítve a számítógépemre. (de ne is számold, fut a szerveren). Alkalmazásvirtualizációt használtam. azaz én futtatom az alkalmazást a szerveren, de nálam is látom.
és a 2. számú egyenes példa, a canon hálózati többfunkciós nyomtatókon nem szkennelném, ami kell, mert (bár ez magasabb hálózati modell) ne készítsenek meghajtókat mac/linuxhoz (csak nyomtatáshoz készítsék, fejlett funkciókhoz ne a nyomtatót)... de muszáj volt beraknom egy USB pendrive-ot és beszkennelni rá, majd betenni a mac-be, aminek nincs csatlakozója, ezért kell vennem egy dongle-t. aztán odahúznám.. az menne :)
— ez hiányozna ma, ha nem lenne ablakom
Az osx-ot a Windows 10 home editionhoz hasonlítanám. A vállalat fejlett biztonsági és hálózati technológiáival rendelkezik, amelyek az osx-ből hiányoznak. Nincs kétségem afelől, hogy részben helyettesíthetők néhány harmadik féltől származó alkalmazással, de most már nem az osx-ről beszélünk
aztán van valami baromság, például a legtöbb alkalmazás elsöprő támogatása (könnyű találni valamit, ami működik Windowson, de nem működik Mac-en, Mac-en pedig fordítva – sajnos ezek olyan dolgok, amelyeket egyszerűen a cégek használnak, ez szomorú, de az embereknek élniük és dolgozniuk kell vele, és ezért minden apple felhasználó hajtja a Windows biztonsági másolatát, hardveres és illesztőprogram-támogatás (bár néha megesik, hogy az eszköz hülyeség és a meghajtók meghibásodnak (ami nem a hiba MS, de a hardver/illesztőprogram szállítóé) – tehát jobb, ha egyáltalán van lehetőség, több mint a semmi, az érintés, a táblagép mód, az ePen támogatása...
1. Nem a távoli asztalra gondolsz? A macOS-hez általában rendelkezésre áll egy kliens a Windowshoz való csatlakozáshoz. Ha valóban a virtualizációra gondol, melyik virtualizációs eszköz hiányzik a macOS-ből?
2. Véletlenül van egy Canon multifunkciós nyomtatónk is. Nem igazán érhető el minden illesztőprogram az európai szerveren, de a Canon USA-n szabadon elérhetők.
Szóval eszébe jutott két dolog, amit azonnal cáfoltam. Szeretném azonban felhívni a figyelmet arra, hogy valóban csak Windowsra léteznek speciális programok, ilyen például a Loxone config az otthoni automatizálás beállítására. Ezért van a Parallelsom, és ott azonnal lefuttatom Windowson. Ellenkező esetben ez csak nagyon korlátozott mértékben lehetséges.
Nem a távoli területre gondolok
Nem a párhuzamosság értelmében vett virtualizációs eszközre gondolok, vmware player/workstation, virtual box
Nem mondanám, hogy megcáfoltál valamit, talán nem értetted meg. az a tény, hogy általában nagyobb a rendelkezésre álló szoftverek és illesztőprogramok Windowson, köztudott, de nem vitatkozom veled, ez értelmetlen
minden operációs rendszernek megvan a maga specifikus szoftvere, azonban általában igaz, hogy ha Windowson dolgozik, akkor valahogy megállapodik másokkal, és eladja a munkáját. ha osx-en dolgozol, akkor ugyanazt a windowst használod, mint te, virtuálison. ha jónak és kényelmesnek találod, ha egy helyett 2 rendszerről gondoskodsz,... nekem ezt nevezd felhasználóbarátnak, nem érdekel ;)
1. Valószínűleg nem vagy jól tájékozott, minden virtualizációs eszköz létezik macOS-en. A könyvelést a macOS rendszerből is megtekintheti.
2. Ha van olyan szoftver, ami nem macOS-hez való, akkor az a Parallels segítségével, koherencia módban indul el, amikor az ikon a macOS asztalon van, és nem is tudod, hogy a virtuális doboz elindult. A játékosok számára vannak Windows-illesztőprogramok Mac-hez, BootCamp-nek hívják, mivel a Mac számítógépek normál PC-k, amelyeken MacOS és Windows is futhat.
Elégedjen meg azzal, hogy mindent Mac-en futtat. Csak Windowsban nem lehet szoftvereket futtatni, ami viszont csak macOS-re való, és rengeteg van.
Miután 20 év után 2013-ban Windowsról Macre váltottam, hatékonyabb lettem a számítógépes munkámban, nem érdekelnek az illesztőprogramok, beállítások és egyéb késleltetési problémák. Valahányszor beállítok egy Windows számítógépet egy kollégámnak, nem lep meg. A múlt héten egy tiszta Windows telepítésű Lenovo laptopon nem lehetett felhasználót felvenni, az új W10 Settings menüben még a vezérlőpulton keresztül is csak a Hozzáadás gombra kattintás után állt le. Parancssorral kellett hozzáadnom őket. Köszönöm, ezek és más okok miatt nem szeretném a Windows-t fő operációs rendszerként használni. Önmegtagadóan hajlandó vagyok csak vészhelyzetben elviselni, hogy valami különlegesbe kezdjek. Semmi több.
1. ezért kérem linkelje a sz
2. igaz, de a keretben benne van az egész OS mindennel, vagyis még biztonsági lyukakkal is ha nem érdekel és nem fut rajta játék
a többi lényegtelen, OS különbségekről beszélünk. igen, az apple mac-ek normális PC-k, amelyekre windows is telepíthető, amit sok mac felhasználó megtesz, mert a mindennapi életben való használatra sokszor egyszerűen nem elég az osx. ha telepítve van a PC-re, akkor nyilatkozatommal beleegyezik a telepítésébe.
1. Melyik virtualizációs eszközt használja a Windows rendszerben, küldje el a hivatkozást.
2. Szerinted a maxOS nem elég a hétköznapokhoz, de le sem tudod írni, hogy mi hiányzik belőle.
Épp ellenkezőleg, a számítógépen való szokásos életem jelentősen javult a macOS-re váltás után, és a kollégáim és a feleségem is. Még olyan szoftvereket is használ, amelyek nem léteznek Windowson, vagy nagyon visszataszító formában léteznek. Számára, aki nem technikus, áldás volt a macOS-re való átállás, és nem csak egy böngésző és e-mail kliens rendszeres felhasználója.
1. Mondtam, hogy nem érted https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh826068.aspx
2. lásd fent a hozzászólásaimat, de nem érted őket, szóval nehéz
Be kell fogadnod, hogy elmúltak azok az idők, amikor nem volt semmi a mac-en, és belealudtál a technológia fejlődésébe.
http://www.vmware.com/products/fusion.html
https://www.virtualbox.org
https://www.parallels.com/eu/all-products/
https://www.winehq.org
https://www.codeweavers.com/products/crossover-mac/download/
Mondom, nem értetted. a bor és az arra épülő dolgok állnak a legközelebb, de nem ugyanaz. Szükségem van egy töltőtollra, és te töltesz meg egy darab krétával
Ó, szóval ki kell választanom egy konkrét, csak macOS-re használható dolgot, ami nélkül nem tudok élni, és meg kell mutatnom, milyen haszontalan a Winsows? Nem, nem fogom, bár tucatnyi ilyen van, nem tartom ésszerűnek.
Fogadd el, hogy minden megy a mac-en azzal a ténnyel, hogy minden platformnak vannak olyan különlegességei, amelyekkel egyetlen másik platform sem rendelkezik. Azonban futtathatja őket virtualizációban Mac számítógépen. Windowsban azonban az mcu virtualizáció nem.
Ön kért tőlem egy példát, és én adtam egy példát arra, hogy mire volt szükségem az adott napon. nem volt példa arra, amit szándékosan kellett kitalálnom. igazából a mac os normál használatakor csak fel kell rakni a windowst, különben a gép használhatósága kb fele (ha nem csak szövegeket írsz rá és FB-t böngészsz), szerintem ez mindent elmond.
Hát ez elég hülyeség. A használhatóság szerinted kb félúton van, de nem lehet felsorolni, hogy mi nem megy mac-en.
olyan megállapodásod van, mint egy mongol, amikor figyelmen kívül hagyod minden más szó jelentését, amit írok
Kérem, csavarja ki a névtelent, amúgy teljesen kilóg a sorból, és lefogadom, hogy soha nem használt Macet.
Diákként használtam rövid ideig, a barátnőm aztán vitte az x60-asaimat Windows 7-el és engedelmesen szenvedtem, mert megkedveltem és azt mondtam magamnak, hogy a férjem mindent kibír, akkor miért kell neki szenvednie a macbookján ( ilyen volt akkoriban szép fehér műanyag, nem vicc, tetszett a HW :), aztán újratelepítettük Windows 7-re, de az x60s még mindig jobb volt, kisebb, könnyebb, trackpoint..)
Jesszusom, ez megmagyarázza. Van tapasztalatod a polikarbonát MacBook Core 2 duóval. De ez 2010, akkoriban még senki sem vett fel mac-ra.
Tisztelt Uram! Ma 2016 van, és Ön érdeklődéssel vitatkozik a TouchBar-os MacBook Pro-ról szóló cikk alatt.
Biztos van valami varázslatos ezekben a MacBookokban, amikor vonzzák a kemény Windows-felhasználókat, hogy megvitassák őket. Eszembe sem jutna a Lenovóval vagy a Dell-lel kapcsolatos vitákban leírni, hogy milyen rossz az operációs rendszerük, és ott dicsérni a macOS-t.
Mi indokolja, hogy hozzájáruljon ezekhez a vitákhoz?
"polikarbonát MacBook Core 2 duóval"... A HW tetszett, azzal nem volt gond. és ami az újabb osx elérhetőségét illeti, igen, megvan, de már nem magamé.
A touchbart még nem próbáltam, de el tudom képzelni, milyen fájdalom, egész rendes (vagyis nekem nagyon sok embert el tudok képzelni, aki használja, ilyenek által leginkább olyan embert képzelek el, aki tud) t gépeld be mind a 10-et, legtöbbször touchpaddal vezérli a gépet és nem él ó IT – hiába hívják PRO-nak... mintha az új macbookokat egyszerűen macbooknak hívnák, aztán odaadták a PRO-t tanácsok kicsit jobb HW specifikációkkal, talán 150%-kal magasabb profillal, portokkal, amikre az embereknek valóban szükségük van, dedikált tisztességes grafika, szerintem senki nem fog panaszkodni, ezekre a gaybarokra szarhatnának)
Tehát összefoglaljuk:
Saját szavaid szerint utoljára 2-ben vagy korábban használtál polikarbonát mac-et core 2010 duóval.
Nem lehet felsorolni, hogy mi hiányzik a Mac-ből, csak konkrét szoftvereket sorol fel, amelyek pótolhatók.
2010-től már kedvelted a HW mac-et
Megrögzött Windows-felhasználóként körbe-körbe járja a MacBook Pro-t, hogy tudatja a felhasználókkal, hogyan nem használható, és a Windows jobb.
Önnek más a véleménye, mint az Apple marketingeseinek arról, hogyan kell felcímkézni a modellsoraikat. Konkrétan nem a PRO megjelölést választanád.
A TouchBar-t még nem próbáltad, de jobban tudod nálam, aki most azt írja rá, hogy ez egy szemétség.
Ha nincsenek érveid, elkezdesz káromkodni.
Érdekes módon…
Még egy dolgot elfelejtettél, mégpedig azt, hogy te mongol vagy, aki sok mindent nem ért abból, amit írok, akkor szinte pontos lesz (ha elfelejtjük az összefoglaló pontatlanságait)
A Core2Duo-val ellátott polikarbonát MacBook történelmileg az egyik legjobb laptop volt, ami valaha volt, az egész egyetememet végigcsináltam rajta... kiváló billentyűzet, kora legjobb kijelzője... könnyű súly, hosszú akkumulátor-élettartam (3x hosszabb, mint más W XP laptopok akkoriban).
Ultracsendes és történelmileg az egyik legmegbízhatóbb 2.5 hüvelykes hdd-s Hitachi, összességében a fehér MacBook szuper csendes eszköz volt, megint nem volt hasonlóan csendes Windows laptop, és nem volt Windows laptop sem, aminek hasonló hangkimenete volt, a fehér MacBook jobb volt. hangosabb, mint az MBP2013-2015, évek óta az első MacBook, amely felülmúlta azt az idei MBP 2016.
És ami még mindig nem létezik a Windows platformon, az egy laptop, ami legalább olyan minőségű érintőpaddal rendelkezik, mint a Macbookok (általában), kivéve a fehér MacBookot, bár ez egy 2009-es készülék, még mindig jobb az érintőpadja, mint az összes a Windows-os szemétládák.
Jézusom nem hiszek a szememnek
valószínűleg ez az első és utolsó bejegyzés, amivel egyetértek tőled
Bár szeretem a macOS-t, a Windows gyakran sokkal univerzálisabb. A Parallels-ben futtathatod a 3D studio max-ot vagy a visual studiot, de ez alapvetően a teljesítmény rovására megy, vagy nagyon-nagyon erős mac konfigurációnak kell lennie. Csak futtatja egy virtuális gépen, és mindig megteszi a hatását. Ezért van bevezető tábor a MacBookomon. A virtualizálás azt is jelenti, hogy jobban meg kell szorítani az akkumulátort. Btw. A macOS is sokat haraphat :-)
Az USB-C nagyszerű szabvány. A MacBook Pro könnyedén tölti a MacBook 12′-t a jobb oldali két csatlakozóról, akár forráshoz csatlakozik, akár csak akkumulátorairól. Ezentúl csak egy tápforrás és két USB-C kábel elég az utazásainkhoz.
https://uploads.disquscdn.com/images/0215177fe69b67f6c9e2c2c115fcf2b4a85ad1c5f4f81ba1dfd2eec86410a385.jpg
Ennek semmi köze az usb c-hez - csak kábel kell hozzá és usb 3.1-ről vagy erősebb usb töltőről (kb. 15w) is lehet tölteni
Ismer olyan számítógépet, amelynek az USB-A csatlakozóján 1A-nél nagyobb áram lenne 5 V-nál? El tudnád küldeni a típusát?
Tudsz olyan kábelt, amivel 5V-ot 20V-ra tudnék fordítani, hogy a Battery Charging (BC) 1.2 5A 5V portról tölthessek egy MacBookot vagy más számítógépet? Kérlek küldj egy linket hozzá.
Szerintem ilyenről szó sincs.Itt jól látható az USB-C előnye, ami a szabvány szerint akár 7.5W, 15W, 60W vagy 100W is lehet és így bármilyen eszközt elláthat, lásd itt:https://en.wikipedia.org/wiki/USB#Power
Nem lehet oroszlánoktól tölteni?
Ezt nagyon szeretem, valaki vesz egy MAC-ot 60k-ért és nincs pénze megvenni 500-ért :-D. Ha mindenkinek 2 kábelt kellene adni, az kicsit környezettelen, felesleges és drága lenne.
Ugyanaz a fejhallgató. Körülbelül 3,5-ször használtam életemben az Apple-től származó 5"-es jack csatlakozós iPhone-t, és általában az enyémet használom, amelyek nem férnek be a fülembe és jobb a basszusuk. Ezekhez egyébként van egy bluetooth modulom, és ezzel csatlakozom ma vezeték nélkül (MAC-ra és iPhone-ra is).
Határozottan egyetértek azzal, hogy most rossz alkalom a vásárlásra, mert eltart egy ideig, amíg minden átáll az új USB-C-re, és az ugyanolyan kényelmes és biztonságos lesz, mint a jelenlegi verzió. Mindenesetre jónak tűnik a változás. Az összes eszköz USB-n keresztül történő csatlakoztatása nagyszerű lesz.
Illetve a gyártók elkezdik bővíteni a munkájukat a vezeték nélküli használattal, ma már sok mindent meg lehet csinálni és nem kell kábelezéssel foglalkozni ;-).
Tegyél fel egy MAC telefont, ha ha :-D. Ezt nevezem gyakorlati használatnak. Amúgy a beállításokban ki lehet kapcsolni (reteszelés burkolattal).
nekik elég 1 kábelt adni, de tanácsos, méretezetlenül. és nem arról van szó, hogy így használják a kábelt, csak a vásárlók 30%-ának kell, hanem az Apple szolgáltatásainak kényelméről és minőségéről van szó, ami egyszerűen a feleslegesen megspórolt pénzért) tönkreteszi a kényelmet, kell a felhasználó 30%-a. és igen, ez egy nyomás, hogy vegyek egy másik kábelt, de egyszerűen nem működött így
"CSAK MŰKÖDIK" az Apple-ből Steve-vel együtt
és ezért örülök az USB-C bevezetésének is, és örülök annak, hogy most pár millió bolond szenved majd két évig a MacBookokkal, és így kényszeríti a perifériák gyártóit az USB-C bevezetésére, és én pattanj fel a jól megérdemelt és jól közlekedő vonatra, és csodálatosan sima átmenetem lesz
Nyugodtan élvezze ergonómiailag felülmúlhatatlan Lejnovo X1 Karvonját, ehhez minden kábele megvan egyenesen a kínaiaktól... élvezze a belső SATA2 sebességű ssd lemezt, aminek esélye sincs elviselni a terhelést a vállalati szegmensben. Élvezze a Widle10-et telemetriával, kémprogramokkal, adaware-ekkel és rosszindulatú programokkal, élvezze a ventilátor zaját terhelés alatt, mint a román Dacia fűtés, csak működik :)
Uram, csak azon tűnődöm, miért ír a MacBookról, és nem a Lenovóról szóló vitában. Ez a MacBook varázslatos hatással van rád.
Van egy mac-em, és a Macekről szóló cikkek alatt tárgyalok. Egyáltalán nem megyek bele a Windows-ról szóló vitákba.
A lenovóval kapcsolatos viták nem olyan élénkek, mert a lenovo nem gyárt kokotinokat és senki sem panaszkodik. Az Apple viszont mostanában csinált valami baromságot és ezért van miről írni, azért :)
https://www.youtube.com/watch?v=D91VxfK8h5k
Volt AIR-em winnel, és nagyon jó volt, de nem lehetett hozzá kötni semmit. Epl tényleg aludt egy darabig. SOHA többet nem akarok semmit az EPLA-tól. Gúnyolják az embereket, amiért megveszik a túlárazott cuccaikat
A hiányos usbc-kábel a csomagban annál nagyobb baromság, ha figyelembe vesszük, hogy a legtöbb ember, aki új macbookot vesz, az első usbc-vel, azaz otthoni kábel nélkül tapasztalja meg. A modellvonalak következetlensége is őrült, de a többi pontot elég eltúlzottnak találom. Az a személy, aki 100 ezret fizet egy telefonért számítógéppel, valószínűleg megengedheti magának, hogy usb-villámkábelre fektessen. Ha az ellenkező forgatókönyvet vesszük, miszerint az Apple usbc-lightning kábelt adna az új IP-hez, az sokkal nagyobb gondot és zavart okoz majd sokaknak. A fejhallgatóról. Nem tudom, hogy közületek ki veszi komolyan az Apple villámról, mint a 3,5 mm-es jack utódjáról szóló baromságokat, de az teljesen nyilvánvaló, hogy a jövő még az Apple szerint is a vezeték nélkülié, és az ip-re osztott villámmal ellátott fejhallgató csak egy alacsony kategóriás lehetőség, mielőtt a vezeték nélküli kapcsolat elérhetőbbé válna. Bár még ma is viszonylag tisztességes vezeték nélküli fejhallgatót lehet venni 1300-2000-ért, én ebben nem látnék problémát. Aki nagyon nem tud megbirkózni a jelenlegi helyzettel, annak a tavalyi modellt kell megvennie, ami teljesítmény szempontjából teljesen elegendő.
aki nem tud megbirkózni ezzel a helyzettel, az iPhone-on vagy Mac-en kívül mást is vásárolhat, rengeteg jó alternatíva van